söndag 27 april 2008

utedagen

det blev en ganska bra dag trots allt. dock en aning förskjuten då amaya valde att gå upp 9:30. vi tog det lugnt på morgonen och var sedan utomhus i flera timmar. först var vi i en liten park och sprang runt runt tills vi tröttnade på det och vandrade mot kvarngärdet där vi visste att en pappa och en farmor befann sig. där satt vi i en sandlåda ganska länge tills amaya kom på att hon ville gå in på andra människors verandor, då gick vi hem. jag sov lite på rasten och klarade därmed resten av dagen galant. imorgon ska jag få mer järn och förhoppningsvis når mitt blodvärde mycket snart nya höjder.

6 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Du borde rätta till tidsinställning på din blogg! Nu ser det ut som att du skrev ditt förra inlägg en helt annan dag!

Teresa Maria sa...

men det gör väl inget. skriv en bok om det. dessutom kan jag inte hur man gör. jag kan inte så många olika saker. du får visa.

absolutebeginner sa...

Jag har inte tid. Jag skall skriva en bok.

anna sa...

trevligt med sandlådebesök. sånt ska jag också göra. jag har bara lite fobi för andra barn och mammor som jag inte känner. utanför oss finns en sandlåda med mammor och barn i men jag komemr nog inte våga sitta i den. jag är lite asocial.. får jag hänga i er sandlåda :)

Teresa Maria sa...

du är välkommen för häng! vi har haft tur och varit ensamma i sandlådan. vet ej hur det blir på sommaren eller om man går till en större park. då är det nog mycket okända mammor och barn där. amaya vill alltid gå fram och ta på/slå folk så jag ska nog skaffa koppel till henne för att undvika sånna situationer :)

Caroline sa...

hallå, har järnet hjälpt?

 
>