söndag 6 april 2008

en idyll



jag minns sommaren som varit i ett färgglatt och prickigt skimmer. förvisso kände vi oss ofta trötta men jag hade ändå ork att åka till sthlm med amaya och även praktisera några hobbys. för att nämna en så var jag mycket insatt i det här med tårttillverkning och till min egen födelsedag knåpade jag ihop en hello kitty-tårta. jag minns också en trevlig utflykt till Norrtälje amaya skrek förviss i bilen men annars var det frid och fröjd så vitt jag kan minnas. nu ska det komma en tid med snöblandat regn men sen kommer nog sommaren och jag ska lägga min sista energi på att den ska bli trevlig. jag hade också tänkt att satsa på att bli vän med de nya killingarna på 4-h. jag har redan blivit god vän med ett gutefår.

2 kommentarer:

anna sa...

jag är verkligen sjukt imponerad av tårtan! du kanske skulle bli bagare :)
jag har också stora förväntningar på sommaren, en bra kurs som jag hoppas hinna läsa och en massa gos. i en lagom varm sommar. och så hoppas jag att de bygger en 4h gård i gottsunda!

Teresa Maria sa...

lagom varm låter bra. det är så jobbigt när det är för varmt och allt blir klibbigt. kan tänka mig att både bebis och mjölk surnar

 
>