lördag 16 januari 2010

min tjejkväll (med mig själv) eller att "ta hand om sig själv"

jag har fått tips om att jag borde "ta hand om mig själv" lite bättre. jag tolkade det som att det faktiskt syns på utsidan hur man mår på insidan. allt med mig är liksom gammalt och visset. trött, blekt och tråkigt. men jag är inte den som ger upp i första taget. inte när det gäller viktiga saker som utseendet iaf. för att göra en lång historia kortare så inhandlade jag två produkter idag.jag sätter allt mitt hopp till dom. mest klagomål brukar jag få för mitt hår. det är läskigt ovårdat och helt vansinnigt oklippt. kanske två år sedan och det är ett sånt slöseri med hårtalang. mitt hår har potential som aldrig får komma fram. jag kan inbilla mig nu men jag är rätt så säker på att jag blivit liknad vid de där läskiga hårtjejerna som är så populära i japanska skräckisar. det tycker jag själv iaf. se här på ett litet exempelnej nu är det hög tid att börja fixa. jag hoppas på att återkomma med bilder på ett friskare mindre läskigt hårsvall.

0 kommentarer:

 
>