onsdag 27 januari 2010

faux bang efter blåst

jag vill ta upp en sak. jag är ensidig. den uppmärksamma läsaren har säkert märkt att alla bilder på mig är från sidan. en speciell sida. den enda sidan. vad döljer sig på den andra kan man undra. inget särskilt faktiskt det är bara det att jag är osymmetrisk och dessutom lite sned efter en gammal käkskada. nåväl det blåser fantastiskt mycket idag. kallt som en isbjörnsnos. jag gick upp extra tidigt imorse bara för att sminka och fixa luggen. nu är allt bortblåst. man ser inte tydligt på bilden men min förut så välputsade faux bang är numera tuffsig. buhu

4 kommentarer:

caroline sa...

som du själv skriver så syns det då inte på bilden. du ser ju bara urstilig ut!

Teresa Maria sa...

tursamt med dålig kamerakvala. det sticker minsann ut irritaionshårstrån både här och där. men håll i hatten. snart kommer dagens musiktips!

Anna sa...

Mycket besviken, trodde jag skulle få se tokrolig bild...du är lika snygg som vanligt

Teresa Maria sa...

nu känner jag pressen på tokroligt. kanske att jag vågar lägga upp något helt bananas :) ska fundera på´t

 
>