tisdag 26 januari 2010

best dressed chicken in town

knappast. jag har länge varit förtjust i djurmasker. intresset från barnens sida har varit ganska svalt. idag på ikea rabatterades fantastiska masker bla denna fina kyckling. en mössa hör också till. jag investerade även i en drakmask som, precis som jag trodde, passade som en smäck på waira. amaya är en fin kyckling. mycket finare än mig men när jag ville fota henne slet hon av sig och skrek att hon minsann är amaya, ingen kyckling. jag ska göra flera försök under kvällen. pröva överraskningsattack bla.

3 kommentarer:

anna sa...

va fin du är :)
vi ska ha dagiskalas den 13/2 och ha disneytema! jag är opysslig som fan, orkar liksom inte vara den där mamman som syr en kostym hela natten för att barnen ska ha den 2 timmar. tur för ikea! finns det någon kyckling i disney? :)

Teresa Maria sa...

fantasifullt med disneytema :) ja det finns väl en film som heter "lilla kycklingen" den borde ju handla om en kyckling. kolla upp det!

anna sa...

ja just det! tack för tipset. då är det bara att hålla tummarna att det bara är barnen som ska vara utklädda. annars blir vi kycklingfamiljen :)

 
>