söndag 3 januari 2010

I got a dealer in Tokyo I got a rep in Paris I got a agent in Colone Shit i got a gallery in New York!

nejdå och jag är inte särskilt lik karen O. även om jag naturligtvis smälte en sen kväll på metropolis då en flicka sa just så till mig. vi blev senare vänner.
det här är bara ett uppmärksamhetsavledande inlägg. egentligen borde jag ju författa en årskrönika och även en förteckning över de 100 bästa låtarna som gjorts under 00-talet. jag har god lust att göra det bara för att det är ett så extremt onödigt stort projekt som verkligen ingen tjänar på. som ingen orkar traggla sig igenom. dessutom har jag med all säkerhet ingenting nytt spännande att komma med. nästa spännande skeninlägg kommer nog att handla om mina nyårslöften. håll i er (eller nån annan) så spännande det kommer att bli!

0 kommentarer:

 
>