måndag 7 januari 2008

huvudvärk och barnskrik

igår var ingen bra dag! jag har därför redan börjat förtränga minnen av allt tråkigt, mycket effektivt å så slipper man lära av sina misstag.
jag minns huvudvärk och skrik (troligtvis från amaya) blandat med en matta av gnäll som faktiskt är mer outhärdligt än skrik. farmor passade gnällspiken medans johan tränade och ringde, efter vad som säkert kändes som en evighet, och undrade om johan inte kunde komma lite tidigare. jag tror att hennes rygg höll på att gå av (amaya väger 12kg)
jag minns också att jag åt ett kg godis istället för mat och att johan var sur och tvär, jag blev i ett tidigt skede en zombie.
kvällen var bättre dock, vi gjorde ett matschema och såg en film med min favoritskådespelare will smith. "I am ledgend" hette den och första halvan var helt ok. natten var också ganska bra, amaya skrek ingenting men johan kliade sig så högljutt så jag flyttade in i datorrummet (han har känslig hy trots att han är same)
nu ska jag läsa lite om vävnader och sedan ultraljud!

2 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Ja, Will Smith har väl alltid varit din favorit.. Idag är en bättre dag, det känner jag redan. Förlåt för att jag kliade mig så mycket. Men jag hade faktiskt smörjt med både fuktighetsbevarande och kortison. Det var tursamt att du fick sova i datorrummet iallafall. Nu är jag peppad på ultraljud med dig!

Teresa Maria sa...

jag är också pepp. nu ska jag skriva en matlista och sedan dölja min extremt dåliga ansiktsvävnad med en täckande kräm!

 
>