torsdag 10 januari 2008

att äta förr och nu



johan, erik och amaya har gett sig iväg på långpromenad till industriområdet. jag tror att dom kanske skulle fota fåglar med varsin fin kamera som inhandlats på rean. amaya har bara ätit kex och banan så det man kan förvänta sig är att hon 1. gör i byxan 2. blir sur och hungrig
jag är också hungrig och lite sur för att jag blivit dunderförkyld lagom till pluggslutspurten (tentan är imorgon) med bilderna ovan vill jag visa att vi är, eller iaf, var ganska lika och att vi båda gillar mat!

4 kommentarer:

anna sa...

vad söta ni är! och vad glada ni ser ut. hoppas det går bra på tentan imorron!

absolutebeginner sa...

Vi måste laga något riktigt gott imorgon för att fira, så att du blir lika glad som då. Kanske att du också får en ny Ben & Jerry?

Teresa Maria sa...

jag vill vara lika glad som dom i klassen som klarar den eländiga tentan imorgon. jag skulle dock bli lite glad om mestisbarnet är snällt och tyst, om jag får prova en ny glasssmak (ben och jerry förståss) och om det blir twin paks maraton eller film! blir min enda lediga dag fram till 17 feb

Caroline sa...

åh hjärtat, vad fina ni är! lycka till med tentan, jag håller tummarna, eller tummen, jag hart hört att det ger mest tur att hålla på en.

 
>