tisdag 18 augusti 2009

nie pala?


efter att ha fungerat en gång tog det tvärt stopp. usb-sladden hade gjort sitt. ner i papperskorgen ska den. vem vill ha en sladd liksom?!
nu har jag i vilket fall listat ut ett alternativt tillvägagångs sätt för uppladdning av mobilbilder. jag gillar mobilbilder bäst. det känns mer spontant och är roligare att ta fram än jättekameran.
frågan är nu, som rubriken antyder, bör jag ta bort min lugg för gott. eller kanske alternera? jag gillar att ha en lugg som man kan fälla ner samtidigt som det är skoj att piffa till sina ögonbryn. en svår fråga som tål att tänkas på.

2 kommentarer:

Caroline sa...

jag håller med om att det är ett tricky spörsmål, to be lugg or not to be? tycker iaf att du var väldigt fin utan lugg!

anna sa...

min favorit är också mobilbilder,och sladden finns, men tappat bort cd-skivan så det går inte att installera.. jaja, håller med om andra med, har själv klippt lugg, gillat, i ca 3 dagar, sen ångrat. problemet med lugg är att den står åt alla håll när man vaknar, fast det är ju snyggt.. (när den inte står åt alla håll)

 
>