fredag 21 augusti 2009

morgonsnack

jag har inget särskilt att skriva om men eftersom det här är en blogg i dagboksform spelar det mindre roll.

kära dagbok! idag har jag... osv

idag fick jag sovmorgon minsann. amaya tittade inte in förrens kl sju. eller första gången hon stack in huvudet var 4.30 då ville hon ha vatten men somnade om medan jag hämtade. välbehövlig vila för mig efter gårdagens sthlmutflykt. extra försvagad av sjukdom och så var det ett sånt där hemskt klibbigt svettväder. jag gillar sommar och värme men bara på eftermiddag och natt. direkt solsken är inget att ha. om man inte gillar att få sk. färg eller svettas. jag gillar inte. jag lyckades registrera mig utan att betala filmavgift. bra bra. jag lyckades också träffa caroline, få mat i mig, hitta höstskor för 30kr samt konka hem packning som stackars caroline härbärgerat i en evighet. det var lite av vad som hände igår.

0 kommentarer:

 
>