söndag 14 februari 2010

saker under huden

har väl inte sådär hemskt mycket att säga egentligen men eftersom jag hade rubriken klar för mig får jag följa upp helt enkelt.
saker under huden var det. sen jag först såg det har jag velat ha det. dermal anchor piercing. det låter mer komplicerat och smärtsamt än vad det troligtvis är. tror man skär ett snitt och så stoppar man in en platta under huden. i den kan man sen skruva fast önskat föremål. tänk en sån under ögat, vore inte det piffigt?! kanske inte så hemskt snyggt när jag tänker på det men jag är ändå besatt av att pröva. själva insättningen intresserar mig.
nog om det. imorgon har jag seriösa planer på att både träna och börja med c-uppsatsen på allvar. läs allt om hur det gick med den planen imorgon. på återseende.

0 kommentarer:

 
>