torsdag 18 februari 2010

pälsen på premiär

jag är allt ett riktigt premiärlejon. jo så är det. och som jag skrivit om tidigare i bloggen är jag mycket svag för det här med erbjudanden. sänkt pris eller ta 3 betala för 2.
jag fick vetskap om dagens stora händelse igår. ett flygblad singlade in genom brevlådeinkastet. willys på björkgatan har nypremiär idag! och vilka erbjudande sen. de 500 första kunderna erbjöds att köpa en almondytårta för endast 5 kr. inställd på att var först på plats styrde jag vagnen mot willys istället för dagmamman imorse. tänkte att hon nog förstod om vi blev sena pga av premiärebjudandet. en bit på vägen vaknade jag upp. jag tycker ju inte om almondytårta. och även om jag skulle kunna tvinga i mig skulle jag både bli tjock och sockerförgiftad. alltså struntade jag i den. MEN jag kunde inte hålla mig länge. är nyss hemkommen från willys med dessa oumbärliga varor

kärnfria vindruvor 15

massor av ägg 15

lättdryck 3.75

pepsi max 12

formbröd 11

kraftigt rabatterat lösgodis (tog alldeles för mkt och vågar därför inte säga vad priset blev)

jag fick också kaffe och en bit prinsesstårta (tycker inte om sån tårta) men det är ju gratis så jag är glad. nöjdast är jag nog med vindruvorna. nu ska jag läsa om nekrofili och kasta in mågodis i munnen samtidigt. på återseende.

4 kommentarer:

Anna sa...

Det pirrar i magen på mig när jag ser priserna. Men du borde köpt tårtan..

Unknown sa...

jag var nästan på väg dit, om jag inte hade förlagt nycklarna igår när jag tvättade hade jag tagit mig till willys och satsat på tårta, godis och blöjor :)
det verkar som du gjorde en del fina kap! nu ångrar jag att jag inte knallade dit, jag gillar inte att gå, och cyckelnyklarna är borta.. men det hade varit trevligt att äta tårta och dricka kaffe på willys idag tillsammans.

Unknown sa...

ojdå.. inloggad som peter..
/anna

Teresa Maria sa...

jo men om jag hade haft pengar fanns betydligt bättre kap att göra. 2 blöjpaket för 100 tex. avocado 3kr
galet!
vi får gå på nästa premiär tillsammans :)

 
>