söndag 14 februari 2010

bildfynd från mammas dator

06 vår boliviaföreningens årliga träff hölls på en kryssningsbåt. kanske roligt för vissa men inte för mig. gravid i tredje månaden fick jag tillbringa kvällen i hytten medan mina kamrater slog klackarna i taket på fun club

06 vinter mamma och amaya

06 julen johan gör vattenhjulet på amaya som just ätit

07 tidig vår amayas första föreningsträff och hon har speciellt för tillfället valt finaste mössan

07 vår amaya är mycket uppspelt. vi är hos min mamma och ska snart åka till lisbeth och ralf i järfälla

07 vår hemma hos lisbeth och ralf. amaya är fortfarande glad men hungrig

08 höst samma ställen men lite mer en ett år senare och ett helt annat barn. waira är på sin första kräftskiva

08 sen höst amaya och marcus leker i park

2 kommentarer:

Anna sa...

Fina bilder:)

Teresa Maria sa...

först tänkte jag göra ett reportage om mina olika vikter under de senaste fyra åren men så kände jag att det blev övertydligt. mer subtilt såhär :)

 
>