fredag 19 februari 2010

pälsen ♥ willys

det är som att festen aldrig tar slut. willysfesten på björkgatan alltså. och vilken fest sedan. inte nog med att dom fortfarande bjuder på kaffe och två sorters tårta. när vi hade betalat i de nya smidiga snabbkassorna då står en grabbhalva och delar ut goodie bags. helt jävla sjukt fantastiskt. och vilken goodie bag sen?! den innehöll 2 lättdryck 1 äpple 1 mörk choklad med päroncrisp 1 paket skojig pasta och sist men inte minst cashewnötter. oj oj jag blir helt knäsvag när jag tänker på det.
resten av dagen har varit rätt kass men en jättekul sak har hänt. återkom senare så berättar jag allt om det.
en annan bra sak är att jag pga johans olycka (han är sjuk) fick ha barnen även denna fredag. vi vänder minsann inte på slantarna när det gäller fredagsmysigheter i det här hushållet. jo men det gör vi faktiskt. men samtidigt måste man ju få lyxa lite ibland. låtsas att man är en stressad upptagen mamma som har ett jobb och en lön och verkligen behöver unna sig och barnen det allra gottaste på helgen. men jag har ingen lön så vi kompromissade. vi köpte tre bullar för 10kr och så delade vi på en pizza. vi äter alla en tredjedel. ingen behöver gå hungrig. och så fick jag en fredagsöl. en 3,5. den ska jag dricka nu. ha det gott!

0 kommentarer:

 
>