tisdag 6 oktober 2009

skofetichist ja visst

nja. nej. så illa är det väl inte. det är ju inte som att jag tänder på skor direkt. nej det vore för knasigt. däremot gillar jag skor. lite för mycket. jag har lite för mycket skor i förhållande till årsinkomst. det faaktum att jag inte kan gå i högklackat har fungerat som en bra begränsning. det är inte så att jag inte har högklackaade skor oanvända i min garderob. inte alls. de märkligaste paret är nog ett par stoppade japanska pumps med bananmönster. fråga gärna om ni vill veta mer. de allra roligaste med dom var att när jag tog med dom ut på klubb kom en svensk "modeintresserad" kille fram och frågade självsäkert om det inte minsann var acnes senaste. HA HA. sen när gör acne fluffiga bananskor?!
ja nu är det så iaf att jag ska ta upp ett gammalt projekt. jag ska bli längre med hjälp av platå. har köpt ett par så kallade (av johan) mongoskor. alltså typ kilklack/platå. han påstår att sånna som har ett ben som är kortare har sånna. han har kanske rätt. nu vill jag ha dom här skorna iaf. ge mig

7 kommentarer:

Anna sa...

Snygga!

Teresa Maria sa...

eller hur!? men frågan är om dom är snygga på riktigt. dom är ganska billiga. vågar man beställa?

Anna sa...

Ja, beställ!

Teresa Maria sa...

bra att du peppar. jag ska nog göra det. fraktfritt är det :) om dom passar blir det höstens skoköp. jag ska madrassera lägenheten och övningsgå hemma innan jag tar med dom ut :)

anna sa...

jag tyckte också! bara man vågar gå ut. jag är tokmesig på sånt, men om du vågar så ska jag också, vad sägs om en vinglig promenad någon dag? gärna med barnvagn, så jag iaf, kan stödja mig på den. köpte ett par skor för typ 2 år sen som jag tyckte var snygga, men hööga..
nytta med nöje, så får barnen leka lite också :)
var finns skorna förresten?

Anna sa...

Nyttiga tips: http://www.dn.se/webbtv/livsstil/sa-ska-du-inte-ga-i-dina-hoga-klackar-1.967638

Teresa Maria sa...

ha ha. jag är nog mest giraffen. bra tips!

 
>