torsdag 8 oktober 2009

pälsen ♥ hösten

gillar:

höstmys
höstväder
höstkläder
höstmat
höstöl på hak
höstresa
höstsova
höstspringa
höstkalas
höstpriser (rotfrukter)
höstpremiärer (film och tv)

ogillar:

höstkläder (barn)
hösttrötthet
höstregn (när man är ute utan regnställ)
hösthud (waira)

man kan ju tydligt se att det är övervägande fördelar med hösten. det är bra det. igår höstsprnag jag. lite för långt tror jag. nu har jag höstträningsvärk. och jag som skulle träna idag. buhu. snart blir det höstpraktik också. ganska så utvecklingstört att praktisera men roligare än att bara gå hemma och om det leder till jobb är det fina (höst)fisken förstås. en annan fin sak vore om jag fick jobb nu. då skulle jag inte behöva praktisera alls. ska nog ringa dom där på äldrepsyk igen. kanske vill dom ha en höstpersonal.
ja det var allt om hösten tills vidare. nu ska jag kolla smhi för att se vilken typ av höstväder det är utanför dörren.

0 kommentarer:

 
>