fredag 20 februari 2009

vårens stil

varje säsong försöker jag mer eller mindre helhjärtat inspireras av en viss stil. tex hösten 2005 var jag mycket inne på ryssland och hade därför lite rysk 90-tals stil sådär. egentligen mitt ända seriösa försök som inte bara stannade på teoristadiet. denna vår tänkte jag satsa! stilen ska bli indian/twin peaks. ska bli mycket spännande att se hur man kan utveckla projektet särskilt när inga pengar finns. jag får helt enkelt plocka fram sax och lim. sy min egen indian outfit. håll ögonen öppna, en indian är i stan!

4 kommentarer:

Caroline sa...

vadå, hur ser "twin peaks"-stilen ut?

Teresa Maria sa...

den är lite knepigare men det är också lite indian kännsla. lite skogshuggar 90-tal sådär. vad tror du?

anna sa...

blir det pannaband också, sådär som pocahontas har :)
det måste vara sjukt billigt att fixa, och väldigt indianigt :)

Anna sa...

Twin peaks stilen, då tänker jag på elegans á la Audrey och Donna.

 
>