lördag 14 februari 2009

beach 2009

åh vad jag är trött på det här med mat, vikt, min mage och profetian om att efter två barn måste man vara tjock och ful. vad är det som är så svårt med att bara äta tills man är mätt? varför måste jag efter den första mättnads känslan äta ca 100% mer? varför åt jag ungefär en hel brödlimpa idag (johan bakade)? varför har jag bara ätit bröd i två dagar(typ)? är det kanske därför min mage ser ut som en deg? varför har jag under ett halvår gått ner 8kg och upp 3.5? hur ska du nu gå med beach 2009? jag har inte varit på strand i badkläder sedan 1995. kommer det att hända i år?

4 kommentarer:

jennymathilda sa...

mullig=gullig, gäller det inte dig?

Caroline sa...

du är förövrigt smal som en pinne och äter alltid som en fågel då vi ses.

Teresa Maria sa...

vi indianer är uppbyggda av fyrkantsformer. våra kroppar är som en rektangel. om man lägger till fett blir det en kvadrat. kvadrat är inte gulligt!

anna sa...

jag håller med! du måste väl vara på din idealvikt? inte en kvadrat så långt ögat når!

 
>