torsdag 12 februari 2009

pitiazza



den efterlängtade så kallade playdaten blev av igår. waira var såklart på sitt gnälligaste humör medan tilda och hennes föräldrar var i toppform! några bilder på de båda lekkamraterna han vi få iaf. saker man kan lägga märke till är bla att wairas huvud är enormt och att hon otroligt nog är vitare än tilda. kort efter att denna bild togs slocknade waira och amaya fick ta vid. hon lekte mer eller mindre hårdhänt med tilda och gav henne även ett suspekt smeknamn, pitiazza!

7 kommentarer:

anna sa...

just det, pitiazza var det, vi glömde det igår, pratade om det på vägen hem..
vilka fina bilder! vi har inte laddat upp våra än!
och tack för igår, det var skoj som bara den.

absolutebeginner sa...

Waira ser så trött och sjuk ut :( Kul att hon orkade leka en liten stund i alla fall.

Jag skickade bilder till din mail Anna! Skickade till mailen som du använt när du kommenterat på min blogg. Hoppas du fått dom?

Anna sa...

Vilka fina bilder:) Tänkte fråga om den fina tapeten i bakgrunde, är lite sugen på den jag med, var den svårt att sätta upp? Kram Anna

Teresa Maria sa...

anna 1, skoj var bara förnamnet. det här måste vi göra om och gärna innan ni flyttar :)

anna 2, visst är tapeten fin! du menade väl trödtapeten? det var inte jag som satte upp den men jag tror inte att det var svårt. fast å andra sidan är johan lite av en expert på tapeter!

absolutebeginner sa...

Tapeten är jättelätt att sätta upp eftersom den är mycket tjockare än standardtapeter. Det gör att man slipper oroa sig för att den skall veckla ihop sig!

Anna sa...

Åh, vad glad jag blir att höra. Måste man ha ett "tapetbord" eller hur funkar sådant där egentligen?

absolutebeginner sa...

Jo, ett tapetbord måste du nog ha. Det finns engångsbord i wellpapp som kostar 1-200:-. Såna har jag återanvänt och de fungerar jättebra.

 
>