måndag 2 februari 2009

achtung achtung! om du har sett den här filmen måste du skjuta dig själv.


jag vet inte hur man ska göra det här på bästa vis. kanske låẗa bilden tala för sig själv? att rasa vore slöseri med tid men samtidigt vill jag ju varna andra som kanske precis som jag har intolerans mot dåligt gjorda filmer. om man som jag också är svag för recensioner blir man lätt lurad. jag blev lurad. en av woodys bästa står det. rykande het säger någon. det värsta jag läst är att den skulle vara gubbsjuk. om det ändå vore så väl att gubbsjuka var problemet. för det första är den totalt ohet, totalt ofärdig och mycket obra. det kan ju hända under filmer att man måste ta fram skämskudden men i det här fallet ville man kväva sig själv med den!

2 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Ja det är konstigt att man har så markant olika smak. Jag brukar oftast tycka att det finns en viss behållning av Woodys filmer, men den här kändes verkligen som att han hade skitit ut under en kvälls hårt supande.

jennymathilda sa...

Det är ofärskämt med dåligt filmer som tar upp folks tid.

 
>