torsdag 5 februari 2009

jag ska levla

amaya har varit hos en öron/näsa/hals-doktor. i väntrummet låg hon ned på golvet, skrek, sparkade och kastade sina kläder vilt omkring sig samt rev ut allt innehåll från min väska medans jag stressat fyllde i en blankett. inget ovanligt eller särskilt jobbigt med det. det konstiga kom sen inne hos doktorn. då blev amaya en mönsterpatient som satt tyst och still och lät sig undersökas av den kalla örontratten. det var inget konstigt i hennes öra men däremot ska man ta bort hennes broskklump som växt sig obekvämt stor under åren. eftersom hon är ett barn blir det sövning och övernattning på sjukhuset. en förälder får följa med och jag har anmält mig. om jag klarar uppgiften levlar jag en nivå som förälder. grattis i förskott till mig!

0 kommentarer:

 
>