fredag 2 maj 2008

fina får



dagen har varit späckad med trevliga händelser, i alla fall för min del. jag orkar inte beskriva alla ingående nu då jag är mycket trött men jag kan avslöja att det handlar om besök från lund och föreställning på reginateatern. även ett besök på polarn och pyret där jag beundrade ett så fint babyset bestående av body, mössa och små strumpor. alla med det sympatiska fårtryck man kan se på bilden ovan. jag är 100% säker på att lille alvar skulle klä utomordentligt bra i denna dress. jag kommer vid ett senare tillfälle redogöra för dagens äventyr mer detaljerat men nu blir det nattfilm som lovar tortyr bla. jag är peppad.

5 kommentarer:

Ninni sa...

Vilken storlek vill Alvar ha?

Teresa Maria sa...

jag är ganska säker på att alvar har strl 50. det här inlägget var ju inte alls menat som något fiskeri efter present till den lilla :)

jennymathilda sa...

Det där lät ju väldigt trevligt, jag tycker det ska bli kul att höra fortsättningen!

Teresa Maria sa...

nog var det trevligt alltid! trevligare än banligt kan jag lova.

Teresa Maria sa...

vanligt ska det vara förstås :)

 
>