tisdag 13 maj 2008

den perfekta presenten!


med tanke på bilden kan man tro att jag börjat med öldrickning och även att saras blus är fånigt turkos. inget av detta stämmer. bilden visar ett försäljningsbord på v-dala nation där jag slängt upp alla FFP-skivor jag hittade hemma och låter sara skriva på dom alla som om hon inte hade annat att göra. hennes blus är dessutom fint mörkgrön. efter skivsingeringen skaffade jag mig även en tröja med tryck och ytligare några pins (vi hade roffat åt oss några tidigare under dagen)
det hela började med att johan ville ge mig en signerad FFP-vinyl i födelsedagspresent men utvecklades (med saras hjälp) till en hel aktivitetsdag i FFPs tecken. där ingick träff med idol (även välkammad amaya var med) uppskrivning på gästlista, spelning och löfte om mer (fler uppskrivningar på gästlista alltså) en perfekt dag var det trots värme och glömd kamera vid flera viktiga tillfällen. jag glömde dessutom ett antal skivor hemma men det var nog bra då sara såg smått chockad ut av den mängd jag hivade fram (några dubbletter) alla som har samlat på nått vet att det kan vara bra att ha dubbletter. utan innebördes ordning vill jag tacka johan (initiativtagare) , sara (snäll förverkligare av idolträff), johans mamma (barnvakt) och slutligen karl-jonas (upptagen FFP-medlem som tog sig tid att skriva lite på min skiva trots att han var svettig och ville duscha)

3 kommentarer:

Caroline sa...

kul värre! en sak jag inte riktigt hajade var hur amaya både kunde vara med samt bli passad av johans mamma?
så vill jag ju också tacka för senast, det var verkligen en toppendag med gazpacho, 4H och barnlek. :)

Teresa Maria sa...

det är lite klurigt att lista ut på egen hand. eftersom vi är en gravid barnfamilj skötte vi idolhänget vid åttatiden och då var amaya med. sen gick vi hem och lämnade barnet till johans mamma och begav oss på egen hand iväg för att se konserten!
nog hade vi trevligt alltid. fick du nån bra bild? jag hade velat dokumentera hur maria kom bort på 4-h :) du är för övrig en mycket bra barnlekare!

jennymathilda sa...

Det var en fantastiskt överaskning!

 
>