tisdag 28 oktober 2008

halvtidsrapport


nu har jag lyckats skriva 1,8 av fyra uppgifter. men då har jag tagit dom svåraste först. den sista filmanalysen är busenkel och sen är det bara en typ av utvärdering av utförd uppgift kvar. kan ju inte gå att misslyckas med. johan ska promenera med waira idag och då kan jag färdigställa det sista. sen får jag bege mig till biblioteket då vi inte har någon skrivare. hade vi haft det hade jag kunnat skriva ikväll också för hemtentan ska inte in förens på onsdag. gnäll gnäll. men det är tur att det finns bibliotek. jag har en mycket svår hemtentafobi. den är så stark att jag lätt skulle kunna hoppa av en kurs bara för att slippa en hemtenta. i vilket fall skulle jag bli sjukt stolt om jag lyckas lämna in i tid. undrar vilken min belöning ska bli!?

2 kommentarer:

anna sa...

vilken snygg urringning! det ser ut som belöningen blir en utekväll :)
lycka till förresten! smart att börja med svåraste först, det brukar jag inte lyckas med..

absolutebeginner sa...

Du är så duktig :)

 
>