lördag 7 juni 2008

"världens kanske kortaste sjukhusvistelse efter snitt" eller "med positiv anda kommer man långt"

på torsdag morgon föddes waira. på fredag eftermiddag kom vi hem. jag tror det kan vara något typ av rekord och att det var min positiva stil som var enledningen till mitt snabba tillfrisknande. waira är ett mycket fint och lungt barn men jag/vi är förstås jättetrötta iaf. detta blir därför ett kort inlägg. se johans blogg för bilder. jag ska själv försöka lägga upp bilder senare idag. nu ska jag hinna äta innan eventuell amning och/eller amayas hemkomst (promenad med mormor)

3 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Du glömde berätta att sköterskorna kallade dig för "stålkvinnan" :)

Caroline sa...

Hej, har sett supersöta bilder av er på johans sida. Härligt att ni mår bra och att waira är en snällis. Kram!

anna sa...

jag är sjukt imponerad av dig! förstår att du är stålkvinnan på bb.

 
>