måndag 30 juni 2008

lite om mig

jag har inte skrivit så mycket om mig själv sen waira kom så här är lite fakta:

senaste vikt: 55.3
senaste längd: 155
favoritfärg: svart/vitt
utmärkande drag: trött men positiv (snäll)
hobbys: att vara med familjen + fornnordisk religion
svaghet: har en latent laktosintolerans/komjölkallergi som jag tenderar att föra över till waira genom bröstmjölken
styrka: har en mycket fet och näringrik mjölk som gör att de barn som dricker den blir mycket trinda och starka

3 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Tänk vad duktig du är som har återgått till din startvikt. Jag har fortfarande 20kg kvar till min startvikt. Fatta! Igår såg jag på ett tv-program att det faktiskt är vetenskapligt bevisat att partnern till föderskan också får ett hormon som gör att denne går upp i vikt. Jäkla hormon :P

Teresa Maria sa...

menar du det där suspekta "ta hand om - hormonet"? undrar varför partnern måste vara trind bara för att ta hand om föderskan?! kanske för att hålla henne varm?

anna sa...

sjukt bra ju. mycket duktigt. jag är nog 10 kg från min startvikt :( så jag är väldigt imponerad, nå startvikt är ett tråkigt projekt.

 
>