tisdag 10 juni 2008

parkliv




egentligen lever vi mer ett inne/soffliv, iaf jag och waira. därför var vi väldigt glada att komma ut idag (waira ler på insidan) jenny var på besök och vi ville förstås vissa våra fina närområden samt skicka henne och amaya på mathandling. amaya blev glad som alltid när jenny kommer på besök och fick dessutom flera fina plagg från franka där maria jobbar. svartoch vitrandig klänning samt t-shirt, solmössa och lackskor att steppa i. solmössan passade waira bättre. se bild. det finns så mycket mer att berätta och nästan allt är trevligheter men nu måste jag hasta iväg. jag och waira ska på återbesök på akademiska med kölappssystem. föst till kvarn gäller. jag har baby björn och kommer därför lätt kunna slinka förbi klumpiga barnvagnar. hoppas bara inte häftstiften sviker mig nu.





2 kommentarer:

Caroline sa...

vad fina ni är allihopa! och teresa, du ser långt i från deform ut.

jennymathilda sa...

Jag ser förstående ut på bilden tycker jag.

 
>