lördag 21 juni 2008

öppet hus

det vallfärdar människor till vår lägenhet. nästan varje dag har vi besök av släkt eller/och vänner. kanske överdriver jag lite men vi har aldrig haft så mycket besök som nu. det är trevligt med besök och passar bra just nu då vi inte har så mycket annat för oss. dock blir det inte så mycket bloggande för när jag inte matar waira lagar jag mat eller städar eller umgås med resten av familjen. nu bakar jag äppelmuffins och igår svängde jag ihop en tårta. jag skapassa på att blåsa lite ballonger också för imorgon ska min och elins födelsedagar firas och inte minst gäller firandet wairas födelse. egentligen hade jag velat ha en banderoll med färgglad text. tror inte att jag orkar göra en sån så ballonger får duga.

6 kommentarer:

absolutebeginner sa...

När vi blev tillsammans hade jag ingen aning om att du kunde laga så god mat och göra så fina bakverk. Tänk vilken tur jag har haft som fått en sådan fin bonus :)

Teresa Maria sa...

jag borde ju ha lockat med det redan från början och på så vis hade jag ökat mina chanser att vinna högsta priset! fast det gick ju bra iaf. :)

Ninni sa...

Jag kanske kan virka lite serpentiner inatt? Som kompensation för att parasiterar och knappt bidrar med nåt?

Teresa Maria sa...

virkade serpentiner verkar överambitiöst tycker jag. ta med dig dina ostar så blir buffén komplett

jennymathilda sa...

vem är elin?

anna sa...

hej. eftersom ni ändå är inne på det här med besök undrar vi om vi skulle kunna komma förbi och hälsa på er på torsdag eller fredag. om ni har tid och ork vill säga. det skulle vara roligt att träffa waira.

 
>