lördag 12 september 2009

oh yeah, I am one happy prick!

efter att ha gormat "Ive got something against you" ca 20 gånger avslutar black francis låten med samma namn med att konstatera oh yeah, I am one happy prick! sån är han och sån är jag. just nu är jag förbaskat munter för jag inbillar mig att jag ska få ett jobb. jag tror att jag kanske ska få jobba på äldrepsyk bara för att jag spelat in ett meddelande på en telefonsvarare. världen ligger för mina fötter. jag säger bara det att om jag får jobbet då ska dom få se på tidernas muntergök. man kommer höra mig på lång håll när jag hoppsar och trallar längs korridorerna stoppar om, torkar bajs, duschar och håller i söndagsbingon. allt med samma entusiasm. ge mig jobbet!

1 kommentarer:

Ninni sa...

och jag håller alla mina tummar! Tror att du kommer att förgylla allas tillvaro där uppe. Underbar personal som trallar liksom du-tror du kommer stormtrivas!

 
>