torsdag 17 september 2009

blod

de senaste timmarna har handlat om extrema mängder blod och djup ånger. jag ängrar att jag inte gjorde nått åt min urinvägsproblematik igår då den uppstod. istället tog jag en tramadol och stack huvudet i sanden. tänkte att jag kunde tiga ihjäl min infektion. det gick ok under dagen. sov mest. somnade ganska tidigt men vaknade utav konstiga drömmar. ont och kissnödig. vid fyratiden gick det inte längre. försökte kissa utan nått att kissa ut. kom bara blod, mycket blod med stora levrade bitar i. i flera timmar har jag nu suttit och druckit citrondryck, kissat, ojat mig, haft frossa, ryggont och mått illa. stackars mig.

2 kommentarer:

Ninni sa...

Stackars dig Teresa. Nu går du väl till doktorn idag? Ångrar mina råd om tranbärsjuice men ingen visste väl att det var så illa?Förlåt.

anna sa...

å fy! hoppas du får penicilin. vad läskigt det låter med blod. jag skulle bli helt livrädd.
hoppas verkligen att du blir frisk snart!

 
>