tisdag 15 september 2009

manteau lui-même active

förra veckan blev jag uppringd av en bars herre. jag skulle tydligen medverka i nån 30+ verksamhet. alla ska ha jobb sa han. idag var jag där på ett första möte. vet inte om det var samma man som jag träffade idag som ringde. i så fall hade han mjuknat och blivigt trevligare :) stämningen var peppig och positiv. han tyckte att det var bra av mig att ringa. han sa också att han skulle hjälpa mig att leta fram väl dolda arbetsmarkander. jag skulle bli förvånad sa han. liksanerare? prostutuerad? bajsman? nästa vecka kommer allt att klarna. då kör vi hårt med fullspäckat schema. aktivitetsvecka har dom valt att kalla den.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Varför inte gråterska? Jag gör dig sällskap - jag är bra på det nu.

anna sa...

30+..? du har några år kvar ju. hur gick det med äldrepsyket?

 
>