torsdag 4 september 2008

förkylningen som aldrig gick över


trots att det var länge sedan jag skrev något så har den senaste tiden varit kantad av spännande händelser. waira sover bara tillfälligt så jag ska kvicka mig. bilden ovan visar waira i sin nya höstoutfit (vi ska ta oss ner i förrådet snart). precis som amaya gillar hon mössor med öron. från det ena till det andra så trivs amaya bra hos dagmamman men gillar inte när det blir för långa uppehåll. då blir hon som förbytt. vild, gnällig, skrikig, ledsen allt på en gång. hoppas hon kommer in i rutinen snart. tråkigt nog har hon redan fått vara hemma två gånger pga förkylning. min nya karriär som filmvetare har börjat och jag trivs bra med att fara till sthlm var och varannan dag. jag har termosmugg och ryggsäck från coop (den ska uppdateras snart). vi har också äntligen fått pengar från både försäkringskassan och csn, mycket skönt. nu har waira vaknat och vill bli matad så jag får skriva mer en annan gång.

1 kommentarer:

anna sa...

vad fin hon är! tilda har likadana tossor (eller vad de kallar det..)
termosmugg är toppen, det har jag också. jag gillar det skarpt!

 
>