lördag 27 september 2008

en skojig rubrik

jag kom inte på någon skojig rubrik så jag skrev "skojig rubrik" istället. en typ av metaskojighet kanske!? jag har ätit upp min lunch och båda barnen sover fortfarande. tänkte därför att blogga borde vara bra. den senaste tiden har känts lite melankolisk tycker jag. dels är det alla förkylningar som gör mig sorgsen och sen har det ju varit tentastress. nu är den över och jag tror det gick bra. känns lite tomt och mycket ovant att ha fritid. längtar nästan till måndag då nästa kurs börjar. annars är jag glad att det är höst (favoritårstid) och även för att jag långsamt närmar mig min målvikt. nu väger jag 51! waira väger nästan lika mycket. jag har även gjort beställningar från ellos. det var kul men jag fick tyvärr göra en retur. en förliten blus byts mot ett par chinos som jag hoppas och tror kommer bli mitt favoritplagg i höst. hade gärna velat avrunda med en bild på waira iförd kruka som hatt. orkar inte resa mig och fixa så det får bli vid ett annat tillfälle.

3 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Jag orkar inte heller någonting. Men när det nya livet börjar så skall jag vara ett energiknippe till medarbetare!

P.S. Det var kul att du tog dig tid till att skriva i alla fall. D.S.

Teresa Maria sa...

visst och om jag får lite mer energi ska jag lägga upp den där hattbilden, eller är det taskigt?

absolutebeginner sa...

Jag skulle inte lägga upp hattbilden. Men det är omöjligt att veta om det är taskigt. Jag skulle få jättedåligt samvete om jag lade upp den. Men det kanske man inte borde. Det är ingen som vet!

 
>