måndag 15 mars 2010

kort och kärnfullt

så var det sagt. dagens seminarie handlade om att beskriva sitt arbete med en catchy tagline. kort och kärnfullt skulle det vara minsann. fy vilken ansträngning säger jag bara. är helt slut. resten av dagen bestod bara av bra saker. hängde med caroline (carolinn?) hos ada och hennes föräldrar. hänget får högsta betyg. jag fick hålla mycket och ada fattade tycke för mitt finger. sen sov hon i mitt knä + att jag satte på henne byxa och strumpor. himla trevligt. nu är jag dödens trött men känner mig ändå tvingad att antingen plugga eller se en film. lutar åt filmtitt. om jag bara orkar ta mig till soffan. här är en skoj video att se i väntan på ett mer substantiellt inlägg. domenicer är bra mest för att den innehåller josefine crawford. jag gillar särskilt hennes insats i låten. vilken inlevelse!

0 kommentarer:

 
>