tisdag 11 november 2008

prettobloggen?

jag har nyligen kommit underfund med det som alla redan visste. att förändringar bara kan komma från en själv. lite förändringar tycker jag behövs och därför ska jag ändra lite på mig själv. jag har inte bestämt vilken inriktning den här bloggen ska få. ett tag tänkte jag att den skulle handla om olika fettsnåla maträtter (kanske inte så kul) kanske kan man få följa mig på min resa mot lycka. eller så fortsätter jag bara att skriva om vardagliga saker. jag har levt i exil ett tag. hälsat på mina vänner i sthlm. vi fick vara med om så mycket trevligt och nyttigt så det kommer aldrig gå att beskriva. sannerligen ett välgörande äventyr. nu har jag tyvärr drabbats av någon slags vintertrötthet. nu måste jag hasta till dagmamman och släppa av amaya för lek. uppdateringar kommer.

0 kommentarer:

 
>