måndag 14 juli 2008

vattenhjulet mm.

vi är tillbaka från barnmorskan waira fick beröm för utseende och vikt. hon väger 5420 vilket är mycket för hennes ålder. vi uteslöt alltså matbrist som orsak till skrik. jag fick massagetips med mig hem samt rekomenderades att köpa semper magdroppar. de skulle tydligen vara bättre än miniform. jag skatesta dom så fort waira vaknat. idag har jag också varit med om en tidlucka. kanske färdades jag till en annan dimension. johan hade ringt flera gånger på både mobil och hem telefon utan att jag hörde. något sådant har aldrig hänt mig förut

2 kommentarer:

Ninni sa...

Stackars Teresa, kan du ha somnat? Hoppas att magdropparna hjälper, såg att de var svindyra!

Ser också att inget nytt har hänt sen Erik hade ont i magen, laktosfritt och vattenhjul, ja, ja...

Skönt att hon inte är undernärd i alla fall!

anna sa...

jag har också varit med om sånt, då sov jag. jättedjupt :)
hur funkade semperdropparna? de tipsade oss om de också, men tilda har inte kolik, utan bajsade ju så himla sällan. iaf så provade vi semper lemolac. det är bra för magen på nåt sätt. men det kanske inte är sånt ni behöver till waira. jag tror det är laxerande..
hoppas det går bra iaf, och at ni får lugnare och att hon mår bättre!
vad är vattenhjul förresten?

 
>