tisdag 15 juli 2008

treo

treo är verkligen min grej! jag föredrar treo framför all annan smärtlindrings, upppiggnings och avslappningspreparat. jag har haft en jobbig stressrelaterad huvudverk i flera dagar nu. idag köpte jag treo och nu leker livet igen. allt känns mycket bättre trots att jag är helt slut efter en fyratimmarspromenad och att waira vaknar när som helst för att äta och sedan lufta lungorna de närmsta timmarna. det finaste i kråksången är att min återhållsamma personlighet hindrar mig från att bli masskonsument av treo. två om dagen räcker gott och väl!

1 kommentarer:

Ninni sa...

Så om vi ska festa loss så kan vi dela på en Treo, du och jag?

Fick Taxfreebroschyren idag och numera kan man köpa boxar med sprit - 2 liter!! Men det behöver ju inte du när du hittat din drog :D

 
>