tisdag 16 mars 2010

To Do List

idag tänkte jag mig att följande ska bli gjort:

  • få ett positivt svar från CSN
  • städa hela lägenheten (jävligt noggrant)
  • fota saker medan det är ljust och lägga ut på blocket
  • göra de tre (straff) uppgifter jag har kvar pga missade seminarier
  • ringa till SJ och fråga om dom vill skriva eftersom det är deras fel att jag inte kom till sthlm
  • ringa SJ igen och fråga om vi med 10-kort blir kompenserade
  • titta i brevlådan om en japan lagt pengar däri
  • panta burkar och köpa ingredienser till smålandsrulle (jag vet att jag borde äta bark men det är så tråkigt)
  • maila arkiv i uppsala och berätta att snart kommer jag och praktiserar hos dom
vad vill jag vinna med att offentliggöra min To Do List så att alla kan se? inget alls faktiskt. eller jo. jag tänker att det kanske är större chans att sakerna på listan blir gjorda å så det viktigaste. jag vill få en anledning att spela To Do List med FFP för er. här kommer den!

First Floor Power – To Do List

Don´t back down! Be strong!


0 kommentarer:

 
>