fredag 9 januari 2009

nya tider

jag har haft en hemtenta och vår dator har varit på lagning. bloggen har blivit lidande som vanligt. jag missade nyårskrönikan som jag hade tänkt skulle bli en tradition. hade även tänkt att slå på stort vid ettårsjubileumet. inget blev det av dom planerna. nyårsafton firades med god mat, lite oro, snor och kvarteret skatan. vi fnös åt fyrverkerierna i år. det kändes helt ok faktiskt. mina vänner var i uppsala och det kändes lustigt att dom var så nära men ändå så långt bort. på deras fest fanns enögda katter och små mystiska håransammlingar. ganska mycket händer just nu men jag vet inte om jag vågar berätta om allt. imorgon ska jag börja med en ny hemtenta. önska mig lycka till, det kan jag behöva!

3 kommentarer:

anna sa...

lycka till! hoppas den går bra.

jennymathilda sa...

Vad har du hört om för mystiska håransamlingar?

Teresa Maria sa...

jag kan inte avslöja min källa!

 
>