fredag 23 januari 2009

HJÄLP!

jag orkar inte vara så här ful längre! dumma dumma föräldrarutslitning. undrar om rökning eller barn sliter mest på kroppen. jag tror barn. snart blir jag väl rynkig också :) ända sedan jag som nioåring upptäckte att man kan välja hur man vill se ut genom att måla mönster i ansiktet och hänga olika kläder och smycken på kroppen har det varit ett av mina käraste hobbys jämte musik då. nu vet jag inget om varken musik eller kroppsutsmyckning. det är inte kul bara sorgligt. jag ska skärpa mig!

3 kommentarer:

absolutebeginner sa...

Du yrar i nattmössan. Vilket är det fula?

anna sa...

jag håller med johan. sist jag såg dig var du snyggast i gränby centrum.. som ju faktiskt är det nya svarta i uppsala! :)

Teresa Maria sa...

tack tack! så snälla ni är men ni har fel :(

 
>