fredag 12 december 2008

en hemtenta och kanske en hjärnblödning

min bloggfrånvaro motiveras med att de senaste veckorna inte varit något att hänga i julgranen. inte på något vis. en riktigt deprimerande skitperiod. det kommer dessutom nya tråkigheter hela tiden. igår en hemtenta. min förra är inte klar. hemtentan innan dess fick jag godkänt på endast av den anledningen att sopläraren dragit till frankrike och fjantat bort tentorna. vi har inte fått tillbaks dom ännu efter sex veckor i ren nervositet ger hon alla godkänt jag är den sämsta studenten i sverige just nu. kul att vara bäst på något. synd att jag tror att jag ska läsa en kandidatkurs om ca en månad. grattis till mig.

2 kommentarer:

anna sa...

usch då. det låter inget vidare. jag hoppas det löser sig för er. att amaya blir frisk! och att hemtentan går bra.

anna sa...

vad är det för kandidatkurs förresten?

 
>